YOU SAY IT BEST, WHEN YOU SAY NOTHING AT ALL

Vaknade för en liten stund sedan och hoppades på att det skulle ligga ett brev vid dörren. I brevet skulle det stå att min mobil var klar för att hämtas vid ica eller något. Men istället låg ett brev från Thorén där. Det var ju inte lite papper, om man säger så. Blir nervös bara jag tänker på att vi börjar på onsdag. Jag vill gå kvar i min gamla klass, åhå.. 

Nu ska jag käka lite frulle och sedan cykla ner till macken, för att där ligger iaf mina kläder och väntar som jag beställde från hm för längesen, skönt. Och ikväll är det träning igen, hur skönt som helst! Och jag kanske är hur glad som helst... mitt horoskop är hur bra som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback