WHEN I GET OLDER, I'LL BE STRONGER

Det är fredag den trettonde. Man hör bara på datumet att detta inte skulle bli någon bra dag. Hela Söderfors sörjer nog just nu, och imorgon ska vi damer spela med sorgeband på oss bara för Stephanys skull, och jag tycker det är en sådan fin gest. 

Men för att inte vara för deppig, så kan jag ju meddela att jag fått hem min älskling idag. Ja, självklart pratar jag om min mobil! Den är hel och ren, och helt utan innehåll. Kändes som en ny start. Annars brukar min mobil vara en liten nostalgitripp där man läser alla gamla söta och betydelsefulla sms och kollar på gamla bilder från den tiden man hade jävligt kul! Men det där behövdes. Ut med det gamla, och in med nytt. Vill bara ha en stor förändring


tja joel! kommer bli så mysigt att vakna upp varje morgon och se honom vid sin sida (bakgrund på mobilen)

Kommentarer
S säger:

Jag har köpt den på lindex för ett tag sen :) Tror tyvärr inte att den finns kvar. Men här har du en liten traderalänk http://www.tradera.com/Ombloggad-vaska-alexander-wang-dragkedjor-trend-Lindex--auktion_341716_116626991

2010-08-13 | 22:51:53
Bloggadress: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback