WHAT HAPPENED IN MORA

Har inge bättre för, så tänkte skriva snabbt vad vi gjorde i Mora. Jag och Lina jobbade på en bröllop. Bröllopet var för Maries vän. Vi fick sköta småjobben så som duka, fixa ljusen, tejpa fast pappersdukar vid bufféborden, sen fick vi också hjälpa Marie en hel del i köket. Men främst var vi där för att vara servitörer. 

Jag var jättenervös att jag skulle tappa något, eller spilla något på någon, men det gick hur bra som helst. Tappade inte ens en gaffel, stolt. Något som gick ännu sämre var väl att jag brände sönder högertummen, och skar bort en bit av vänstertummen... Men man kan ju inte klara sig utan skador, som sagt. 

Nu bjuder jag på lite bilder istället. Har ju berättat det mesta (ointressant). Juste! Lina, jag hittade kameran!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback