NÄR MILLA HAR SOM ALLRA TRÅKIGAST

FYRA FRÅGOR OM FÖRHÅLLANDEN
är du singel? oja!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja, intresset kanske finns där vid första ögonkastet
hur många har du varit kär i? Riktigt kär... 3 kanske
är du kär just nu? nej för guds skull

TIO TRÅKIGA OINTRESSANTA FRÅGOR OM DIG

namn? milla (camilla..)
när fyller du år? 10 juni
några piercingar?
endast öronen, men i höst kanske en till
vad har du på dig just nu? mammas tröja, underkläder och strumpisar
vilken årstid är bäst? sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? sova ut, äta god frukost och åka och spela match
vad tycker du mest om hos dig själv? svårt.. min passion till fotbollen? haha
vad är du bra på? vara för snäll
vem älskar du mest på denna jorden? mamma och mojen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? mysigt med sällskap, men skönt ensam, svårt

SEX FRÅGOR OM DIN FAMILJ
vem vet allt om dig? Lina
vem är den roligaste av dina vänner? Lina
vem är snyggast av dina vänner? Lina
vem är mest partyprisse? Lina
vem är den du helst har filmkväll med? Lina
vem av dina vänner är mest "evil"? Wick

TIO FRÅGOR OM DIN FAMILJ
vem står dig närmast? mamma och wicken
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ja, klart
vem är farligast i din familj? wick
vem ser roligast ut i din familj?
wick igen
vem är coolast? min bror, går det att bli coolare?
har ni något husdjur? mojen och snufflan
vem har du mest gemensamt med? wick
vem står för underhållningen? oftast jag, kanske wick och jag tillsammans
vem sover du oftast med? själv, men sen är de väl wick
roligaste kvällen med familjemedlem? finns så många


SPORT

Går du på någon sport? jaa
I så fall, vilken/vilka? den bästa.. fotboll så klart!
Trivs du med den sporten?
himmelriket
Tycker du att den sporten är rolig? älskar den
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? jajaja

 

MUSIK
Vilket är ditt favoritband? har inte direkt någon favorit, men switchfoot är grymma

Vad gillar du för musik? rock bland annat, lyssnar på allt.

 

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
ja
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? till festligheter
Använder du kajal? nej
Använder du hårspray? väldigt sällan
Använder du volymspray? nej

Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? jaaaaa
Använder du läppglans/läppstift? nej
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? ja
Uppsatt hår eller hängande? utsläppt antar jag väl
Plattar/lockar du håret varje dag? nej
Duschar du varje dag? nej, men varannan
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej

 

KÄRLEK
Är du kär just nu? nej, har inte blivit de sen denna fråga dök upp tidigare

Har du kysst någon idag? ja, min kudde. men nej,
Har du ett förhållande? nej, inte direkt va

Är du romantisk? kan jag inte påstå, haha

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja, har hänt
Vad hette din första flickvän/pojkvän? seriösa pojkvän var väl alex
Hur länge höll det? nio månader, sen gav jag upp haha..
Hur länge var ditt kortaste? en månad, inte så seriöst ändå kanske
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? är man singel vill man ha ett förhållande, och tvärtom, så ja..
Har du varit tillsammans med två samtidigt? när jag var liten samlade man ju på pojkar, satt ja
Vem sov du senast bredvid? kan nästan ha varit jonas
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? haha ironiskt..

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Mamma

Vem ringde du senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Marcella
Vem sms:a du till senast? Marcella
har du varit ledsen idag? inte då
har du gjort något bra idag? nej haha, tråkig jag är...
vad ska du göra nu? slänga mig i sängen och kolla på oth snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback