SÅ LESS, SÅ TRÖTT, SÅ JÄVLA DUM.

Något jag blir så fruktansvärt irriterad på är min syster, speciellt nu, när inte mamma är hemma. Hon gör allt för sig själv, inget samarbete. Hon äter knappt någon mat. Hon går med hörlurarna i, så det går inte att prata med henne. Hon är bara allmänt störig utan jag sagt eller gjort nånting. Hon förvandlas till en tonåring, fyfan... Just nu skulle jag kunna låsa in henne i skrubben, eftersom hon gör lika stor nytta där som gör i min omgivning.

Ska alltid vara den som ställer upp och finns där. Vad får man tillbaka av det? Synd att jag har en sådan jävla empati för folk, helt sjukt. Jag är sjuk. Jag är trött på allt, på alla. Ska sluta vara så jävla schysst i fortsättningen... Förstår bara inte vad jag gör för fel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback