RUN, IS THIS TO BE OUR FATE

Kommit hem från pappa nu, han fick massera mina vader, eller benhinnorna är det väl. Förbaskat stark, men slår inte Roine. Vågar inte bli masserad av honom längre, haha. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. På onsdag är det skola, n-e-r-v-ö-s...

Okej.. klassen ser inte så normal ut, men är verkligen hur rolig som helst! Saknar den redan, och alla lärare... hur ska jag klara mig på thorén? Helt sjukt, i sjuan trodde jag det skulle bli tre jobbiga och tråkiga år, men det visade sig att de blev de bästa och de mest minnesvärda tre åren i mitt liv, gud så kul jag har haft!




Kommentarer
J säger:

Vi kan nog göra dem här 3 åren till minnesvärde år med ;)

2010-08-16 | 20:18:55
Bloggadress: http://heyjennyhar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback