LETS GO, LETS GO, LETS GO NER PÅ STAN

Inte blivit något skrivet pga att jag har haft fullt upp hela dagen. Värdegrundsdagen var bara långtråkig, men helt okej. Hellre de än att jobba i böcker om man säger så. 

Efter det gick jag på stan med Tova och Josefina. Jag hittade massa, men jag sa nej, och det var dom som handlade. Sedan mötte vi upp Tovas kompis från Sundsvall, Frida, och sedan Winta också. Gick och käkade på cupido, gud så gott det är där! Dock blir man mätt väldigt snabbt.





var bara tvungen att lägga ut den sista, haha

Kommentarer
jossa säger:

Haha, tror jag ska köpa den asså ;)

2010-08-28 | 12:19:24
milla säger:

tycker den satt perfekt där på din skalle! så gör det ;)

2010-08-28 | 12:46:43
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback