HEY EVERYTHING'S RIGHT, SAID EVERYTHING'S RIGHT TONIGHT.

Det var väl trevligt hos Amina, fick mig många skratt. Snart är det träning och efter det tar vi vårat pick och pack och drar till Mora. När jag tänker på Mora så ser jag framför mig ett litet hus på en kulle och människor som går runt i folkdräkter och joddlar. Haha, så det ska bli kul och se hur det är där. Kommer hem på söndag (?) så det blir ingen bloggning förens då. Hejdå!

Och vad ska Lina och jag göra i Mora? Kanske ska vi på en romantisk semester? Kanske ska vi plocka svamp? Kanske ska vi lära oss något nytt? Vem vet, vem vet... Nu kommer hon med bussen och jag har gjort mat åt henne, är jag inte duktig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback