WANT TO, BUT I CAN'T HELP IT. I LOVE THE WAY IT FEELS

chacha bloggen! eller nej.. de där är så gammalt, måste komma på något trendigare, men just nu är jag inte så påhittig... Jag satt och tänkte "vafan händer på sista egentligen?" först åker man till Uppsala, träffar trevligt folk, man drar hem och grillar, men sen.. ? Så tänkte en vild idé, varför inte hyra lokal? Så nu letar vi, lite sent påtänkt kanske, men vafan, om de är något man verkligen vill så går de alltid! Lina tog tag i saken och håller på kollar intresset, hoppas många är sugna. Känns redan snäppet bättre, hoppas det blir till! Annars får väl jag ha hemmafest haha ;)

helt jävla mätt nu förövrigt. Ätit hur mycket gott som helst! Man blir så himla lat av sådant, så jag ligger här i sängen och skriver av mig lite. Tänkte kolla lite på solsidan igen, hehe redan kollat igenom alla avsnitt. Mamma döpte om lille mojen till Bosse idag, fråga mig inte varför? Men det verkade tydligen passa hehe. Men en bild såhär mot kvällningen är väl helt ok, eller? Osminkad, nytvättad, neutral helt enkel hehe.


Kommentarer
sandra säger:

en lokal vore super! men även hemmafest hos dig ;) haha. <3

2010-04-24 | 10:06:45
milla säger:

haha om det vore :D så jävla tagg! <3

2010-04-24 | 11:42:16
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback