THINGS ARE GOING WELL NOW, HOMIE

Var och badade med skolan idag vilket var väldigt kul. Tiden gick så jävla snabbt bara, men hade nog inte orkat så mycket längre än tre timmar. Efter det kom jag hem och la mig i soffan. Tänkte gud vad skönt att ligga och slappa till halv sju och sedan åka till nattinnebandyn och kika. Så ringer Peke och vill att jag ska vara med och spela med damerna idag igen, vilken lycka! Blev så glad att jag sprang och packade direkt.

Österlövsta stod för motståndet. Var en kul match att spela de med, gick kanon! En vinst där med 3-1, och jag fick göra mitt första mål för året, det kändes otroligt bra :) Och den där backen i österlövsta... det var jag som hade foten lite högt upp, så du behöver inte fortsätta leta! haha.. lite småkul, kan ju inte rå för att jag är lång? hehe, busigt.

Nu är min kropp hur stel som helst. Så måste mjuka upp den lite, sedan kolla lite på tv, vilket blir fint :) kanske börja undra över morgondagen... allt verkar så oplanerat, hehe. Tjaaa.


fotboll är bara sååå underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback