TAKE US BACK TO THE TIME WHEN WE DIDN'T CARE, WE DIDN'T CARE

Ovanligt glad är jag idag. Är på träningshumör hela tiden, vilket bara känns toppen! Får iaf träna imorgon, längtar haha. Idag fick jag, Madde, Sofie och Sandra göra engelska nationella, muntligt, och jag var jättenervös innan, förstår inte riktigt varför? Det gick väl helt okej, alla blev iaf godkända hehe. Jag lagade nog världens godaste mat till familjen idag, bulgur och kycklingwook. Åh älskar det! Så nu har vi bestämt att jag lagar mat varje tisdag, dock inte wook (Wick är ingen grönsaksätare, tyvärr) men mat iaf haha.

Imorse när jag skulle knyta skorna, hade lite bråttom sådär, så spricker byxorna i innerlåret. Mina favoriter, blää. Lika mitt halsband, alla kedjor lossade och mina älskade brills som jag fick av Julia som hon hade köpt i London (skottland? någonting sånt) Inte min turdag direkt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback