I'M BELIEVE IT WHEN I SEE IT FOR MYSELF

Skolinnebandy idag. Gick inge vidare för oss, haha. Helt kasst var det. Men ganska roligt hade jag ändå. Satte ditt två mål också, SCORE! (som petra brukar säga haha) Undra hur många år aspen har vunnit på allt? Kommer vi och förstör lite sådär, haha... Men som sagt, man kan ju inte vinna varje gång! Denna gång var det Örbyhus som vann :) Är helt slut i kroppen, kan bara förvänta mig en väldigt skön träningsvärk imorgon, åh så skönt!

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät. Går igenom gamla bilder, haha så fula! Riktigt roligt faktiskt. Ska nog ta mig en promenad ner till graven snart och tända ett ljus. Senare får vi se vad som händer. Planerna är inte riktigt klara än. Får se om jag ens orkar göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback