IF YOU KNEW HOW HAPPY YOU ARE MAKING ME

Helt okej dag må jag säga. Men vad är det för mat dom ger oss? Kokosmjölk i wooken (hur äckligt som helst), kokos i risen och nu de här? Besviken jag blir. Önskar nästan att vi hade sodexo, och då är det illa. Så matlåda med mig imorgon, eller så struntar jag i lunchen och satsar på mat i stan med Julia? Jaja, mat får jag allt, i värsta fall får man väl stå på knä utanför mormor med sina hundögon, vilket jag har en förmåga att göra haha. Nej men jag kanske borde koncentrera mig på nationellaprovet imorgon? Matte...inte min starka sida. Sängen är full av mattepapper, inte så jäävla nice (hehe). 

Nej fan, mysa med mamma och mini nu. Men tanke på mini, ååååh vad kul jag hade idag! Lindade in hans huvud med bandage, och han såg ut som terrorist, jag var trött till mitt försvar. Men det var asfult, hahah! 


söt så att jag nästan dör. haha vilket liv jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback