IF IT'S WORTH HAVING IT'S WORTH FIGHTING FOR

Sjuuukt skönt med en vinst. Karlholm stod för motståndet. Det var inte det allra bästa vädret att spela fotboll i kanske, regnade hur mycket som helst och åskade lite granna. Men vi tog hem segern. Sofie hade väl ett turmål där, men det skadar ju inte oss? Haha, jaja.. matchen slutade iaf 3-1 och jag är nääästan helt säker på att jag kommer bli ännu mer sjuk imorgon.

Kanske inte borde nämna min skada eftersom alla klagar på att jag har ont hela tiden :) Och de är sant, jag har en tendens att göra illa mig lätt, bara för att jag går in i situationer jag kanske borde låta bli och jag går inte in som en mes, jag går in hårt, för hårt ibland. Därmed alla dessa skador. Idag fick jag troligen en bristning i ljumsken, haha.. Jossi och jag krockade typ, fick hennes stenhårda knä i ljumsken. Inte alls klumpigt, haha!

Ikväll blir det fotboll hemma hos petra, kanske hur skönt som helst! :)

Kommentarer
jossi säger:

oops, tur att de är långt till nästa match i alla fall :)

2010-04-17 | 19:44:17
Bloggadress: http://josephinesf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback