AND TRUTH BE TOLD I'LL MISS YOU

Första skoldagen idag och det kändes faktiskt förvånansvärt kul! Jag var faktiskt engagerad i matten för första gången. Jag fick klart mitt pm i tid och fick träffa Jimen, saknat honom! Dock har jag, Martin och Deniz knappt gjort något på kemilektionerna, så jag har fått tagit hem arbetet och ska fixa och dona lite till redovisningen.

Men när jag satt i skolan och kollade på planeringen, så insåg jag att det bara är några få veckor kvar med min klass. Även fast klassen kanske inte är någon superbra och samlad klass, så är det ändå lite speciellt. Man har alltid knodden att tvinga göra saker man inte orkar. Dryga lite med Emil. Göra gänget i hörnet sura. Skratta oss genom lektionerna. Lektionerna med Henke kommer man iaf sakna, haha. Nej men lite sånt som man inte tänker på, som kommer ta slut snart, lite sorgligt. 

Fotbollsträningarna har blivit roliga, och det gör mig bara på så bra humör! Vi har även införskaffat oss en fotograf som knäpper bilder på oss när vi tränar, hm.. ? Jaja, blir säkert bra, känns lite obehagligt ibland bara. Tittade just igenom matchschemat/fotbollskalendern och ja, haha, man kan ju bara önska oss lycka till om jag säger så! 





Kommentarer
johanna säger:

sånna jävla tider vi hade asså.. <3

2010-04-22 | 17:24:09
Bloggadress: http://hijaah.blogg.se/
m säger:

jaa, helt underbara! :)

2010-04-22 | 19:43:17
Bloggadress: http://miillapeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback