5 september

blev lite för mycket igår känner jag, men hade det skapligt trevligt vissa perioder. träffade nytt och härligt folk också! men vissa kan bara ta sig.. tack för kvällen iaf!

när jag kom hem runt 4-tiden, så funkar inte mobilen. den funkar inte alls :( så har wicks gamla under tiden, får köpa broders telefonen senare iaf. sängen exakt hela dagen, kollat massa filmer med lillan. och nu kom jag på att jag inte käkat på hela dagen, skapligt hungrig! tjaaa.




utan er skulle världen vara så mycket tråkigare <3

Kommentarer
Marina säger:

men ge mig ditt hååååår! snygging :)

2009-09-06 | 16:43:22
Bloggadress: http://marinablom.blogg.se/
Milla säger:

hihi nej (a) du kan va snygg! :)

2009-09-07 | 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback