22 september

idag är det ingen vanlig dag, för idag är det sofie och antons 2 årsdag, hurra hurra hurra! hehe, grattis som satan till dom, glad för deras skull. slapp skoldag, västarna är snaaart klara och det är nice.

Efter skolan drog jag & carro till uppsala, för att leta praoplats. Men överallt har stadsborna varit och tagit platser, äckelsaker. Men kanske blir prao på Wayne's coffee, annars mamma och då blir det slappt som fan. Men iaf. Vi åt på jalla och jag hittade ett linne. Sen drog vi hem. Jag & lina tog oss en springtur till tierp, skapligt jobbigt! men skönt nu såhär efteråt :) nu blir det tv, skönt.


Håll ditt huvud högt, jag älskar allt du gör.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback