21 september

måndag. och det är bara tre skoldagar denna vecka, skönt! Det mesta var faktiskt roligt idag, slapp anna och carina idag vilken var ännu bättre. Dock så fick jag en väldigt hård och ond dörr på min vänstra fot, så jag har sjukt ont i den. Under träningen brast min högerfot igen.. hatar de här så hårt! Vill inte ha massa problem med fötter och knän hit och dit.. Nu ska jag iaf sätta mig och kolla på svenska hollywoodfruar och dricka varm choklad, mums!




Har fått en otäck knöl, och de gör inte liiite ont. Man kan ju börja undra...

Kommentarer
hmhmh säger:

jag har också haft en sån och det är en knöl som man får om man har fel skor och sånt :P

2009-11-15 | 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback