20 september

Lördag
Vaknade och sådär, duscha och sen snabbt iväg till Harbo. Kollade på när dom spelade mot östervåla :) slutade 2-3 tror jag, hehe. Sen gå runt i Harbo en stund innan Linas päron kom och hämta oss. Senare hade ica stängt, så vi drog till tierp och fixa lite godis & grejer. Hem och kollade på jallajalla, haha va ju ett bra tag sen man såg den (y)


Söndag
Matchen som var efterlängtad, blev inställd. Så följde med till Ullfors & kollade på lillan. Dom spelade 1-1. Sen så drog rövarligan till tärnsjö, till Eva. Tog våra hojjar direkt och tog oss den vanliga cykelturen. Två unga karlar bjöd oss på en väldigt tråkig åktur, ja jag pratar om hampus & jocke. Nu är jag hemma, och äckliga läxor som ligger och borde bli klara. Nej inget jag är sugen på..


milla leker

lina gillar marängsviss

en till bild skadar inte på henne, du är så sjukt bra!

Kommentarer
linaahedlund säger:

du är mer än bra!

2009-09-24 | 12:26:52
Milla säger:

2009-09-24 | 12:31:38
Milla säger:

aw lina ;) puss påre

2009-09-24 | 12:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback