13 september

Vaknar upp, och inga biverkningar från gårdagen (vilket jag var orolig för). Men pigg som jag var började jag & wick och tagga igång på vårat eget lilla sätt. Sen upp till ip, derbymatch mot månkarbo/ullfors. Resultatet stod nästan klart för dom, tror jag. Märktes att dom underskattade oss. Roligaste matchen på länge, allt gick sjukt bra faktiskt. Inte är dom så mycket bättre än oss? Matchen slutade 2-1 till oss, känslan är underbar! Vår första vinst, hehe.. och mål fick man göra, ganska nöjd & ganska snyggt vare om jag får säga det själv ;) hahah!

Sen kollade jag på damlagets match mot månkarbo/ullfors. Skapligt kallt var det, och det gick inte riktigt lika bra för dom. Matchen slutade 2-6, lite tråkigt. Herrarna förlorade också. Efter de, drog wick & jag hem till pappa och firade vinsten med pizza ;) haha, någon belöning iaf!

Mamma kommer hem imorgon. Hon har varit borta hela helgen vilket har varit grymt skönt. Men nu återstår städningen, och ja.. hon är pedant, så allt måste vara bra. Orkar verkligen inte, och nu börjar den underbara träningsvärken komma. Sen blir det fan film & sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback