vart tog katten vägen?

Igår var jag med julia och petra. Vi kollade på en massa maskeradkostymer och tillbehör. Senare samma kväll drog jag till johan. Hyrde film och grejer, mys :) Kom hem för ett tag sen Ska över till pappa och kolla lite grejer till halloween, och sådär. Ska försöka få en sovplats hos Lina inatt, för imorgon drar hon & jag till stockholm. Himla trevligt!

haha snufflan fick syn på min spegel, trodde att hon såg en kompis. Så hon sprang rätt in i spegeln. lite sött sådär. och ja, lyckades få en helt okej bild på henne. Hon gömmer sig överallt, hur tråkig som helst.



Kommentarer
julia säger:

åh va söt!

2009-10-25 | 17:00:43
Bloggadress: http://frostbit.blogg.se/
milla säger:

hehe ja:) fast tråkig katt, hatar mig..

2009-10-26 | 23:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback