Ulf, du får inte skylla på praktikanten!

Skola idag med, matteprov första timmen. Gick inte alls bra, svårt. På slöjden gick de som de fick, men nu är jag faktiskt snart klar med västen haha.. tagit mig 9 veckor (?) hittills, bra där! hehe. Sen kom även regisören från I taket lyser stjärnorna till skolan idag, fick sitta i aulan i sisådär 45 min, sen drog man hem.

Anton och Lina kom över, pluggade lite. Har bestämt mig för att göra omprov på spanskan, även fast jag fick mvg. Men fick ett väldigt lågt mvg, och är inte alls nöjd.. Men iaf. Vi åt kladdkaka och glass. Pratade en hel del och kolla på roliga klipp på youtube. Dom nya ica reklamerna är ju så roliga. Kan inte sluta skratta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback