svåra val, svåra val..

Det är så sjukt svårt! Vet inte alls vad jag vill bli, eller vad jag ska gå för linje. Nu fick petra mig intresserad av att gå hantverk på boland också, hehe design som jag är intresserad av där. Vi var till thorén idag, kollade lite. Verkade helt okej, speciellt fotbollsakademin! Härligt de skulle va alltså :) så får se, får se.

I skolan dissikerade vi en ko lunga, men så sjukt äckligt det var! Jag tvingades gör det själv också, för Madde låg utanför och hade kväljningar, haha tål ingenting.


ser ju riktigt mumsigt ut sådär! fyfan..

Petra Lillillillingberg, men så snygg människa..


Kommentarer
Viktor säger:

Ser ju fullständigt vidrigt ut!

2009-10-24 | 15:07:01
phehetra säger:

BOLAND (Y) comeon grrl :D snygg bild förresten. Ha ha

2009-10-24 | 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback