stockholm med lina

Klockan kvart över sju satt lina på sängkanten, lite jobbigt. Men upp kom vi och vi var i stockholm runt elva tiden. Gick runt i sisådär 5 timmar. Hittade skor och saker till halloween. På hemvägen åkte vi med Johanna också.

Senare när vi provade det vi skulle ha på oss på torsdag, så såg de ju helt knasigt ut. Haha, såg allvarligt ut som att jag skulle ta studenten.. Så bara att skita i det, och satsa på något annat. Blev lite tråkigt sådär. Lina är iaf supersöt i sitt :)

På kvällen kom även Petra & Jenny till Lina. Åt chokladbollar och drack mjölk, mums! Pratade om halloween lite granna och så. Stampade även lite extra till leroy, vilket inte gillades av Linas pappa hehe.. Nu ligger jag i sängen och kollar på vänner. Kanske ska jag börja skriva faktan till bildredovisningen, som jag inte gjort, vilket känns hur kul som helst!





äta äta äta...



märks kanske att jag gillar att fota Lina hehe :) puss på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback