ibland vill man bara spola tillbaka tiden...

...men just nu vill jag inte de! Det går ju fint de hära. Höstlov nästa vecka också, sköönt. Fick reda på betyget på filmanalysen idag, mvg, känns ju ganska härligt! Messar mamma om resultatet, så ringer hon upp "ja, jag har inga pengar, så kan inte messa.." heh jag började fundera "men det kostar väl mer att ringa?" fick jag för mig då. Och visst äre så, det kom mamma själv på några sekunder senare. Så börja vi båda skratta, och så la hon på. Haha inte bara jag som är dum i familjen..

just nu sitter jag och väntar på att roast på berns ska börja, och det är nästan 2,5 h kvar.. så pluggat lite hk, men det tröttna ja på efter några minuter. Så jag tror jag ska kolla på en av johan falk filmerna, så tiden går något snabbare. Imorgon är det matteprov <3 hatar de. Är det inte intressant, är det inget jag vill lägga energi på helt enkelt. Så g får de räcka med där. Men nu orkar jag inte längre, tja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback