8 oktober

Just nu ligger jag i sängen, med datan bredvid. Har världens huvudvärk, vilket inte är så bra. Borde egentligen sitta och plugga.. men sånt är livet! Fick bara vg på biologin och det känns kasst, eftersom jag har mvg där. Hoppas jag inte sänker på mig pga. de.

Tierps marknad idag! Ingen höjdare äre väl direkt... Man går ett varv, köper en rem kanske (?) sen har man tröttnat. När man var mindre kunde man gå runt där flera timmar och kolla på pojkar, haha det gjorde iaf vi.

Och så åkte jag, lina & petra till stan. Åt på subway, gott! Senare drog jag, lina & julia på hockey i vegahallen. Tierp vann där. Sen fick sällskap av Philip tillbaka, trevligt trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback