18 oktober

Ja igår drog jag, lina & julia till högbergs på morgonen. Kikade på lite olika program, men tror de står mellan sam och handel. Senare på kvällen drog vi till gävle. Till Moas systers lägenhet. Blev en del folk där, roligt hade jag. Stampade med Leroy gjorde vi också, haha. Blev mcdonalds sen, och så tog vi tjugo i tre tåget hem. Sov hos zombie, skönt vare. På morgonen skulle han spela match, så fick dra hem med tolv bussen.

Nu är jag trött, eller ögonen är jobbiga att hålla uppe. Så ska nog ta en promenad, och sen ska jag bara slappa idag. Fan va skönt det kommer bli! Kanske får jag träffa Lina, vem vet, vem vet..

Darin är ju för grym alltså, när han sjunger viva la vida.. så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback