11 oktober

Min helg har varit helt otroligt bra! så tar den lite kortfattat
i fredags åkte jag & wick till pappa och åt lite mat och kollade på film, johan falk gruppen för särkilda insatser. Den var grymt bra tycker jag, måste se dom andra nu också. Senare samma kväll drog jag till Lina. 4 pojkar från tärnsjö tittade förbi, sen drog dom en timme senare. Vilket bara var skönt.

igår var det fotboll på tv, så jag, lina & petra drog hem till min pappa och kollade :) senare drog vi till tierp, till trevliga människor. Runt halv två tiden drog Petra hem, och vi knallade hem till Anton. Sen sov vi alla hos en zombie. Haha skratta nog hela tiden.

idag vaknade vi upp, drog till lina & anton som hade dragit hem till honom. Dom åt på brorsans, och sen kollade vi på film hos anton. Runt fem tiden drog jag & lina hem, käkade lite och kolla tv. Nu ska jag ta en dusch, sedan kolla på tv igen.

äta andra människor. äta, driva runt i gäng, döda, äta, äta!


hehe, glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback