would you need somebody

Men bra jobbat milla, sovit bort hela eftermiddagen. Ingen träna för dig inte.

Idag kom världens bästaste Jim till skolan, hur bra som helst! Blev jag lite extra glad :) På spanskan var det så drygt. Sjuorna kan ju verkligen inte dämpa sig, låter som jag vet inte vad. Musiksalen ligger ju vägg i vägg till spanskan, så sitter dom och slår allt dom har på trummorna. Hör ingenting av vad Irina säger. Så lina & jag tog i saken, haha! Sen redskapsgymnastik. Ganska roligt ändå. Nöjd över att jag klarade att balansera på stolen, som ingen annan klarade i klassen, haha!

plugga nu kanske? nej du, inget jag tänker göra ikväll. ska nog bara vakna upp lite bättre och sedan kanske ut och träna lite? låter ju mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback