Utan dina andetag

Skolan idag var helt okej faktiskt. Flöt på ganska bra. Luciaträning hade vi också. Har det ganska roligt där, haha! Efter som det är jag och Jim som är luciakandidater i min klass, så fick vi skippa språket och knäppa lite kort. Haha kan man bli fulare?

Eftermiddagen och kvällen har endast bestått utav plugg. Snart klar med PM'et om Martin Luther King. Ganska skönt faktiskt! Med tanke på de skulle det var ganska ganska skönt att sova nu. Men det kan jag ju inte... måste göra klart de här nu. Seeeen får jag sova. Tja.

Petla Kines är bla, även fast hon äl lite lasistisk..



Kommentarer
p säger:

Jag tyckel inte att du hade lätten till att lägga ut den där luggigt glymma bilden. hehehehe

2009-11-27 | 15:19:19
m säger:

jag tyckel den äl töt :(

2009-12-14 | 21:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback