nobody said it was easy

Igår bestämde jag & lina oss för att gå bus eller godis i månkarbo. När vi kom fram ändrade vi oss, men vi gick runt lite där. Sedan kom Johanna & Jakob och gjorde oss sällskap. Lite senare ändå kom Emil och hämtade oss. Gick till någon Erik (?) var där ett tag, sen tog jag bussen till Tierp. Johan & jag drog till Robin, där de var ett par pojkar. Spelade tv-spel, vilket jag är sååå duktig på. Haha, sen åkte vi hem och sov.

Idag åkte vi hem med två bussen. Vi kollade lite på superhero movie, som Wick & Maja laddade hem igår. Haha filmen är ju så sjuk. Mor och jag tog oss även promenix nyss, i ungefär en och en halvtimme skönt :) Snart lär jag väl dra mig till far min och lämna lite saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback