I liked the thrill..

Helt okej dag. Fick träffa bror min, en sån härlig person! Stod i kön i ungefär 1 timme och 45 min. Jobbigt, bara för en liten spruta som tog 30 s att ta ? drygt. Jag som hade bestämt att jag skulle springa och plugga lite, men icke. Så nu ligger jag här i sängen och har ont i armen.

Hoppas jag inte får feber och så tills imorgon. För då är det ju fotbollsträning och sen ska pappa och jag dra på hockey, vilket jag faktiskt inte vill missa. Skulle ju vara lite tråkigt och missa det. Nu blir det en film tror jag, om jag inte väljer att titta på RAW comedy club och silent library, haha!

I saw you dancing and I couldn't get you off my mind.


Kommentarer
S säger:

(Y)

2009-11-29 | 15:13:19
Bloggadress: http://sajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback