Kanske världens konstigaste känsla.

Igår så tog jag och petra bussen till tierp. Sedan drog vi till danne med robin & johan. Var väl trevligt, fast jag mådde inte så bra, lite tråkigt. Kollade på tv, bland annat när barca spelade. Men sen drog vi hem. Trött satan.

Imorse vaknade jag upp med en gris bredvid mig? Nej, men han lät verkligen som en, hehe. Lite senare drog vi till Robin. Dom spelade tv-spel ett tag. Sen promenerade vi hem igen. Kollade johan falk. Sen skulle han på match, så åkte till mormor. Dryg människa.

Nu sitter/ligger jag här i sängen med snufflan och försöker skriva en novell och skriva lite om italiens matkultur. Tänk så skönt, bara 22 skoldagar kvar! Inge uppstatser eller inlämningsuppgifter, skööönt säger jag.

nej, jag tänker inte sluta. det är för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback