it feels like it was a year ago

Första dagen på praoen. Säger bara det.. ungarna har energi! Leka och busa hela tiden. Praoar i f-klassen, men det är helt ok. Amina, en tjej där, hänger efter mig hela tiden. Men man skrattar åt dom. Ibland säger dom så dumma saker.

Rasmus: På lovet har jag lekt i Nickeslekland (?)
Amina: Jag har aldrig varit i ett annat land, förutom i Finland

När man kom hem somnade jag direkt på wick. Så skönt det var! Kanske borde man skriva bildanalysen och lite mer fakta till redovisningen på bilden? Inget jag ooorkar. Nu vill jag bara att allt ska vara ordnat och klart. Plugga till ekonomiprovet behövs också. Om jag inte dör ikväll, gör jag det någon annan dag snart.

galen jag blir på allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback