Everything's made to be broken

Ja gårdagen var mycket rolig! Först korpenmöte, senare drog jag, sofie, sandra, lina, julia, petra & anton till tierp för att kolla på öppen scen. The rocky mountain haha, söta ungar.. Senare drog jag & petra till vegavallen för att kolla på hockey ett litet tag. När vi gick stod det 1-3 tror jag, så vet inte hur det slutade. Lite senare ändå befann vi oss hos frida. Mycket trevligt faktiskt! Undra hur det gick för jakob ja, haha stackarn :)

Imorse väcktes jag runt åtta, vilken huvudvärk.. Helt genomförkyld, och det suger nå otroligt! Träningen började nio på högbergs. Vilket jag verkligen inte var så taggad på. Men funkade kanon, och kändes bättre efter ett tag.

Efter det tog jag, petra & johanna tåget. Träffade Lina och Julia inne i stan. Käkade lite, sen drog vi till gymnasiemässan. Så drygt att alla bara flyger på en, papper hit och dit på saker man inte ens är intresserad av. Men fatta tycke för lite olika saker nu. Så jävla svårt att bestämma sig. Nu ska jag iaf kolla film och så, hoppas något skoj händer ikväll.

I don't need no time, and I don't need no reasons. I'm yours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback