What can I say, what can I do?

Ja, jag somnade klockan fyra! Snacka om att jag var trött i skolan.. nån jävel ringde anonymt vid kvart i fyra också, och den slutade aldrig ringa, vilket var sjukt drygt. Men men klarade av dagen iaf. Kollade på stammens show, hehe lite rolig. Inte gjort så mkt, inte jobbat på någon lektion iaf. På bilden fick jag i uppgift att rita moderna kroppar, var lite skojigt ja, men hade så lite tid, så vart bara slarv typ. En bild iaf.

Sen har pappa och jag varit i stan. Hittade julklappar till wick, men ingenting till mig själv. Usch, hatar när saker man vill ha inte finns.. arg blir ja. Så far, jag & syster drar till sthlm imorgon. Hoppas grejerna finns där :)


Kommentarer
nathalie säger:

alltså jag måste bara säga att du ritar helt sjukt bra :p

2009-12-23 | 23:17:22
Bloggadress: http://nathalieehermansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback