This is war

Hade underbart kemiprov första timmen, hehe.. lite besviken, fick 59/72, ett starkt vg, men iaf. 3 poäng till och jag hade haft mvg, känns ganska pissigt. Men iaf, fick iaf vg i betyg där sa hon, för hon gav ingen mvg denna termin. Det känns iaf bättre.

På spanskan fikade vi och gjorde julkort. Hehe väldigt fina! Det jag gjorde till Petra, det kortet vann. Hade bara skrivit lite och limma dit en pepparkaka, haha ganska fiffigt tyckte Irina ;) Så då vart man en självlysande penna rikare! På gymnastiken körde vi pingis och lite fotboll, fint de. Synd bara att jag alltid ska råka göra illa mig. Så vrickade vänsterfoten. Inte nice.

Sen drog jag och lillan till mormor. För morfar fyller år idag. Fick lite kladdkaka och grejer. Sen tyckte hon att jag behövde skor.. så vi traskade till englunds. Fick ett par uggs och ett par andra skor. Gick vidare till Monique, och där fick jag även en skjorta, ett nitskärp och varma sköna strumpbyxor. Lite snäll kan hon ju allt vara :)

Nu ska jag käääääka. Här är en bild på mitt vinnande julkort, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback