Smash into you

Igår hade vi träning som vanligt på högbergs klockan nio. Gick inte bra alls, heh.. Sen tog jag och syster det lugnt resten av dagen. Drog till Tierp med halv elva bussen. Fick dissen av tre små pojkar, så fick gå runt med Abodi i en timme. Sen kom Johan och hämtade mig. Iskallt vare ute!

Imorse kollade vi lite på idol och gick ut med hunden. När han senare hade matchsamling drog jag till mormor och åt & sov där. Sen vid fyra tiden kom Sofie, så fick vi skjuts till hallen. Kollade på matchen. Tierp vann med 4-1, fint. Nu borde jag egentligen skriva en fördjupning på geografin, men jag orkar verkligen inte. Så tror jag får jobba skitmycket imorgon på mentorstiden om jag orkar lägga ner arbete på det.


haha bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback