In my head

Lördag:
tränade först då, som sagt. Och drog till Alborgen. Var i samma lag som Sandra, Jossi, Ida och Tove. Vi klarade 8-9 banor?  vet inte riktigt, men kul hade vi! Senare tog jag och petra bussen till tierp. Träffade Amina, Lina, Julia & Robert. Tog tåget fem i tio till älvkarleby. Nice vare där. Träffade jättetrevligt folk, vilket var hur kul som helst. Lyckades fixa skjuts till tierp med Ida & Lina, så tack för de. hahah! Sov hos zombie :)

Imorse vaknade upp, och så kom pappa och hämtade mig runt ett. Drog till valbo senare, för att köpa lucialinne och andra småprylar. Käkade ute också, gott. Nu ligger jag och kollar på gossip girl, och efter det här ska jag plugga till biologiprovet imorgon.

Enda bilden från igår, och den var på lina, så enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback