Hey!

Västen är klar!!! och den är hemma nu, skönt. Fast den blev ju bara liiite ful? hahahha, tror nog inte jag kommer använda den nej. Fick Jim att skriva om både bojkotten och de tre kraven idag, bara lite kvar nu, sen är PMet helt klart! Riktigt dukigt ju, skrivit klart studiefrågorna och bostadsgrejerna till hkn och fixat låt till musiken. Fick även tillbaka mitt historiaprov idag, 23/28 blää.. inte ens vg. Nu ska jag lägga mig och kolla film, tja.

Ja, för er som har sminkat er och inte vill göra om det, så är det här en lösning om du ska duscha.


Kommentarer
P säger:

HAHAHA MIIILLAAA du ska såååå få igen!!!

2009-12-02 | 19:31:51
Sune Bäver säger:

Aj Aj det blir nog minus för historieprovet

Kram/ Sune

2009-12-15 | 09:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback