En midsommarnattsdröm

Igår
Lucia träning efter skolan, sen drog jag hem till fredrika med lina. Där var också Moa. Mycket trevligt! De hjälptes åt och färga mitt hår, vart en aning ljusare och det mesta av utväxten försvann. Men blir ju alltid lite när man kör med hetta. Efter det kollade vi lite på ungefär halva flickan som lekte med elden. Filmen är ju grym. Sen hem och ta det lugnt.

Idag så skulle klassen dra till älvkarleby på hälsoäventyr, och jag ville verkligen det. Men var tvungen att stanna och öva i hela 7 timmar i skolan till lucian som är imorgon. Haha kommer ju gå skit... men men, drog till pappa och käka. Julia låg och sov när jag kom till henne, orkade inte väcka henne, så satt mig och läste sofis mode där. Hon vart en aning förvånad sen när hon såg mig, haha.

nej nu måste jag nästan plugga in lite saker till imorgon, dels en vers, jag dööööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback