Dan före dan

Kul att allt jag nyss skrev försvann...

Julafton imorgon. Hur kul är det på en skala, egentligen? Man umgås med familjen, käkar god mat och får julklappar, och sen då..? Långtråkig dag. Längtar mer till juldagen faktiskt :)

Idag väckte linabus mig. Vi drog till söderfors eiffeltron (som vi kallar det) och åkte lite pulka med fanny och julia. Var ju grymt längesen man gjorde det! och fint gick det också :) Sen har lina och jag ägna resten av dagen åt att göra en spellista till nyår. Gått igenom marcus lista har jag också gjort, och den var låååång. Lite smådrygt vare faktiskt. Vi har dels bara kommit upp i 73 låtar.. hehe inte bra, inte bra.

nu tänkte jag lägga mig, så den sååå roliga julafton börjar på riktigt, hehe glad tjej!


fiiiiin bild på mig och lina. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback