23 augusti

Ja igår så följde jag med Lina och hennes familj till valbo. Hittade ingenting, men Lina däremot. Festsugna var vi, så vi letade. Tänkte dra till vallen först, men då var skjuts ett problem. Slutade med att ingen kunde skjutsa eller hämta oss, så vi blev hemma tänkte vi.

Runt halv tolv tiden kom vi på idéen att vi skulle cykla till Tierp och sova hos Jim. Kul tänkte jag, och det var de faktiskt. Något mörkt kanske, inga gatulysen och ingen lampa på cykeln. Men fram kom vi. Träffade några sköna lirare där. Sov hos Emil gjorde vi också.

På morgonen när vi skulle hem så var Linas cykel stulen. Så vi letade runt i Tierp i ca 3 timmar.. usch. Hem kom vi iaf. Kollade på herrarnas match hemma, dom vann med 1-0. Sen drog jag & petra till Heby för att kolla på damernas match. Men vi kom lite väl sent, hann bara se 10 min. Där slutade det iaf 0-0. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på när barca spelar.

Nu blev det mycket, men det var ganska trevligt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback